20080404

I must not fear.

I must not fear.Fear is the mind-killer.
Fear is the little death that brings total obliteration.
I will face my fear.I will permit it to pass over me and through me.
And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path.
Where the fear has gone there will be nothing.
Only I will survive.


這是很久以前在firefox裝的一個plug-in,
頗詭譎的plug-in...
在工具那欄會多一個選項



來試著翻譯一下好了...

我必不能恐懼。恐懼是心智的殺手。
恐懼是摧毀一切的死神。
我會面對我的恐懼;我會使它迴避我經過我
而當它已然過去時,我將尋求心靈的眼望向它走過的小徑
那恐懼所經之處什麼都不會留下
只有我會生存下來

嗯..翻得怪怪的




沒有留言:

張貼留言